onsdag 20 maj 2009

Idag har jag röstat på Piratpartiet...

... och på Christian Engström!

2 kommentarer:

  1. Mitt kryss hamnar nog på Amelia Andersdotter, mest för att pusha lite. Får vi in en är jag rätt säker på att det blir Engström, vilket är bra, även om han kanske ska vara lite försiktigare i DN-undersökningar i fortsättningen. Men får vi in två, vill jag ha med henne.

    SvaraRadera
  2. Beelzebjörn: Amelia är faktiskt riktigt bright och vass som få pirater, men hon favoriserar patentfrågan vilket ger ett lite platt intryck för mitt val till EU. Hon borde gå ut med mer material på tuben där hon tar upp övriga PP-frågor också.

    Engström borde verkligen inte ha genomfört testet, utan istället läckt DN´s publicistiska lurendrejeri till annan mer demokratisk media... vilket det nu skulle vara!? ;)

    SvaraRadera